«Sequentia» є одним з найбільш шанованих та прогресивних ансамблів середньовічної музики у світі. Під керівництвом Бенджаміна Беґбі «Sequentia» здійснила майже 45 років міжнародних концертних турів, видала широко охопну дискографію з більш ніж 30 дисків, що охоплюють усе Середньовіччя (включаючи повне зібрання творів Хільдегард фон Бінґен), кіно- і телепродукцію середньовічної музичної драми, а також виховала нове покоління молодих виконавців, навчених на професійних курсах, які проводять учасники ансамблю.
«Sequentia», співзасновниками якої є Беґбі та покійна Барбара Торнтон, виступала в Західній та Східній Європі, Америці, Індії, Близькому Сході, Східній Азії, Африці та Австралії та отримала численні нагороди (включаючи престижні «Disque d’O», кілька «Diapasons d’Or», дві премії імені Едісона, «Deutsche Schallplattenpreis» та номінацію на Grammy) за записи на лейблах «BMG/Deutsche Harmonia Mundi» (SONY), «Raumklang», «Glossa» та «Marc Aurel Edition». Останні випуски компакт-дисків включають реконструкцію музики з втрачених усних традицій Середньовіччя («The Lost Songs Project»), у тому числі німецькі пісні IX та Х століть до апокаліпсиса («Fragments for the End of Time»), відому музичну програму ансамблю з «Icelandic Edda: The Rheingold Curse», а також найдавніші відомі європейські пісні («Lost Songs of a Rhineland Harper»), середньовічний літургійний спів («Chant Wars», співпраця з паризьким ансамблем «Dialogos»), а також найновіші записи — «Boethius: Songs of Consolation».
«Sequentia» створила понад 80 новаторських концертних програм, які охоплюють весь спектр середньовічної музики, даючи вистави по всьому світу. У 2017 році SONY випустила проєкт-підсумок 30-річної діяльності «Sequentia», а саме записи повного зібрання творів Хільдегард фон Бінґен у вигляді бокс сету з 9 компакт-дисків. Робота ансамблю розподілена між невеликим гастрольним ансамблем вокальних та інструментальних солістів і більшим ансамблем голосів для спеціальних виконавських про’ктів. Останні з них включають версію «Роману про Фовеля» XIV століття, поставлену Пітером Селларсом і представлену спільно з Метрополітен-музеєм / «Cloisters» (Нью-Йорк) і Театром Шатле (Париж). Після багатьох років базування в Кельні (Німеччина), оригінальний будинок ансамблю «Sequentia» в Парижі був відновлений у 2001 році.