Гармонійно поєднує у своїй творчості протилежні за полюсами сфери музики. Винятковий як соліст – клавесиніст і органіст. Його інтерес до клавірної творчості постійно захоплює нові сфери виконавства: концерти на клавікорді, історичних фортепіано тощо. Виконавець вважає що поєднання різних джерел натхнень і вміння гри на інструментах – це засади компетентної клавірної інтерпретації. Він щоразу намагається глибоко вникнути в стиль виконуваних творів і специфіку даного інструменту.
Вищу музичну освіту здобув у музичній академії у Варшаві (орган – Йозеф Серафін, клавесин- Лешек Кендрацкі). Вдосконалював свої вміння у Франції, Німеччині, Голандії працюючи під керівництвом Даніеля Рота (орган) та Аліни Зильберач і Боба ван Асперена (клавесин). Отримав нагороду першого ступня консерваторії у Страсбурзі, а також диплом концертного виконавця Musikhochschule des Saarlandes в Зарбрюкені.
Марек Топоровський є лауреатом першої премії I загальнопольського конкурсу клавесиністів ім. Ванди Ландовської (1985р.) Вже під час навчання в музичній академії успішно проявив себе не тільки як соліст, але і як цінний виконавець камерної музики – акомпаніатор вокальних творів. Результатом ціеї діяльності стає у 1991 році організування ансамблю Concerto Polacco, з яким Марек Топоровський пройшов довгий шлях розвитку: від давньої камерної музики виконуваної малими складами, через оркестрову і аж до масштабних ораторійних проєктів. На даному етапі творчості, як диригент, часто співпрацює з філармонічними колективами. З ними виконує ораторійні твори, заохочуючи музикантів котрі грають на сучасних інструментах, застосовувати елементи стильового виконавства даної епохи. Займається також педагогічною діяльністью. Як професор провадить клас клавесину в музичній академії м. Катовіце. У 2008 р. Марек Топоровський заснував Академічний Бароковий Оркестр при музичній академії в Катовіцах. Це чергове досягнення, що має мету пропагування виконавчих ідеалів історично-свідомого виконавства в Польщі.
Започаткував у Варшаві цикл концертів ораторійної музики, що виконувалися згідно з історичною практикою. Щорічно є співорганізатором літнього майстеркурсу з інтерпретації органної музики в Кошаліні. В Шльонському музеї м. Катовіце організовує унікальний цикл концертів, у яких використовує орган Hammond Commodore. Таким чином популяризує музику різних жанрів. Концертує в Польщі та за її межами. Багато творів давньої польської музики вперше виконано і записано під його батутою („Agatka” – J.D.Holland, „Christiani poenitentes ad sepulchruym Domini – J.T.Żebrowski та інші). Чотири рази отримував нагороду „Фридерик”, а багато інших аудіокомпактдисків записаних ним, номіновано до цієї нагороди.