За словами Chicago Classical Review, віолончеліст Тор Сігурдсон захоплював публіку в усьому світі протягом останніх чотирьох десятиліть своїми безпомилково відданими виступами. The New York Times відзначила його за його «чуттєву, врівноважену гру», а газета «Sun Sentinel» м. Форт-Лодердейла зазначила: «Сігурдсон — динамічний гравець. Він пристрасно формує фрази. Його техніка більш ніж респектабельна; його тон соковитий».
Сігурдсон отримав ступінь бакалавра в Джульярдській школі як один із останніх учнів великого Леонарда Роуза. Після закінчення університету він був серед перших віолончелістів, обраних Майклом Тілсоном Томасом для виступу у знаменитій симфонії Маямі New World Symphony, ансамблі, з яким він виступав і гастролював за кордоном протягом трьох сезонів. Згодом він був прийнятий на посаду заступника головного віолончеліста Флоридської філармонії, посаду, яку він обіймав протягом 13 років, закінчивши свою роботу як головний віолончеліст. Протягом своєї 25-річної оркестрової кар’єри він виступав під керівництвом десятків легендарних маестро, включаючи Леонарда Бернстайна, сера Георга Солті та Сейдзі Одзава. А як соліст і камерний музикант, він був фіналістом конкурсу віолончелістів Національного товариства мистецтв і літератури та Міжнародного конкурсу камерної музики в Осаці. На додаток до свого величезного музичного досвіду, Сігурдсон також зробив коротку, але успішну бізнес-кар’єру, кульмінацією якої стало отримання ступеня MBA в престижному Чиказькому університеті.
Протягом усього свого життя Сігурдсон завжди був пристрасним прихильником молодих музикантів. Багато його колишніх учнів зробили успішну кар’єру як у музичному виконанні, так і в музичній освіті. Він також досвідчений оркестровий дириґент, і він присвячує себе тісній співпраці зі шкільними та молодіжними оркестрами.
Затребуваний як чудовий студійний музикант, соло Сігурдсона на віолончелі було представлене в альбомах Глорії Естефан, Extreme, Collective Soul, Закка Вайлда, Пласідо Домінго та багатьох інших. Понад 20 років він мав честь бути членом Національної академії звукозаписних мистецтв і наук, яка вручає щорічну премію «Греммі». Тепер доступний його власний дебютний запис улюблених соло на віолончелі з арфисткою Ніколь Янг під назвою «After a Dream».
Любов Сігурдсона до музики Гайдна проявляється у багатьох проєктах, які він створив навколо цього музичного гіганта, зокрема його минулого камерного оркестру, Товариства Гайдна у Флориді, і його абсолютно нової програми для студентів камерної музики, яка зараз розробляється в Анн-Арборі – HaydnSEEK. Його особливо надихає знаменита репутація Гайдна як музичного новатора та антрепренера, а найбільша життєва мета Сігурдсона — поєднати власні бізнес-навички з його пристрастю до музичної освіти, щоб створити динамічний бренд освітніх програм і ресурсів, який також буде називатися HaydnSEEK.