Багато хто вважає стилістичну багатогранність Вонґ Джі рідкісною рисою серед сучасних композиторів. Одного разу вона закручує кілька нот у велику симфонію, а наступного вона викликає на оперну сцену злісного співаючого щура. Розкриття краси в цьому світі та прокладання нових шляхів для тривалого залучення громадськості до класичної музики є основою її мистецтва.
У 29 років її дебют у Карнегі-Холлі став поштовхом для кар’єри. Вже здивувавши Оркестр американських композиторів, написавши оперу-мініатюру для концертної сцени, Джі змінила її форму, щоб стати персонажем у своїй власній опері «З іншого неба», переміщуючись між кількома клавішними інструментами та змінивши кілька костюмів. Відтоді її Симфонія № 2, замовлена та виконана Детройтським симфонічним оркестром під керуванням Леонарда Слаткіна, транслювалася в прямому ефірі для світової аудиторії. Концерт для гобоя, замовлений і виконаний оркестром Ліги композиторів, приніс Джі її перші овації. Протягом останніх трьох років Симфонія № 1 була найбільш виконуваним твором у найбільш слуханому шоу класичної музики на громадському радіо. Її симфонічна увертюра “Америка прекрасна”, яка відкриває популярний концерт, щороку обожнюють десятки й тисячі живих слухачів у Сполучених Штатах.
У передпандемійні сезони ви могли чути про її першу оперу IT RAIN ON SHAKOPEE, засновану на її досвіді у в’язниці штату Міннесота. Іншим прикладом її інноваційного підходу до прокладання нових шляхів для більшого залучення громадськості до класичної музики стала унікальна в своєму роді «композиторська резиденція» з Performance Today, яка ділиться своїм творчим процесом з аудиторією протягом чотирьох днів. Лише у 2022 році Джі насолодилася кількома світовими прем’єрами з філармонічним оркестром Баффало, Музичним фестивалем у Колорадо, Собором Святого Іоанна і Божого та The Apollo Chamber Plays.
Цзе має ступінь доктора філософії. в теорії музики та композиції в Нью-Йоркському університеті. Її дисертація була міждисциплінарним дослідженням надзвичайної художньої творчості через призму символічної філософії, психології та нейронауки. Крім того, вона отримала диплом артиста від Інституту музики Кертіса, MM та BM від Манхеттенської школи музики. Її кар’єра стала можливою завдяки пілотам Нью-Йоркської міської опери, Ліги американських оркестрів, Opera America, Форуму американських композиторів тощо. Її постійно підживлюють організації, які схвалювали її починання, такі як Американська академія мистецтв і літератури, Фонд Кусевицького в Бібліотеці Конгресу США, Фонд Макнайта, Фонд В. Тулміна тощо. Ці списки великі, як доказ того, щоб засвідчити, як мисткиня щодня бореться за свою чесність. Цю щоденну практику, як каже Джеймс Болдуін, слід розглядати як метафору універсальної боротьби всіх людей за те, щоб стати людьми.