«Quo vadis? – Куди йдеш?» – зупинив Христос Петра, який по Via Appia Antiqua покидав Рим. Петро мав у Римі звести Церкву Христову. Присоромлений Господом Святий Петро повернувся і виконав покладене на нього Ісусом завдання, але був як і Христос розіп’ятий.
Людство навіть після Херосіми не усвідомило справжньої атомної загрози… Потрібен був Чорнобиль… Переконливість Симфонії для органа М. Таривердієва не лише в тому, що сам композитор там був, але в інтерпретації цього твору першим виконавцем – Юлією Ландау…
Її батьки працювали в час аварії на атомній електростанції. Відеоряд, яким своє виконання Симфонії «Чорнобиль» супроводжує органістка – це документальні кадри катастрофи. Маленька Юля разом зі своєю мамою серед інших евакуйованих. У її домі вже понад 30 років усе залишається як було в час дитинства…
«Quo vadis? – Куди йдемо?» – це ще й назва 2-ї частини Симфонії Мікаела Таривердієва, яка прозвучить поруч із творами для органа Й. Л. Кребса, Й. Пахельбеля, А. Гільманна та Й. С. Баха у виконанні Юлії Ландау.
S.Lyudkevych Concert Hall
70-90-110
Subscriptions are valid