Концертний зал ім. С. Людкевича
190–350
Завдяки проєкту молоді й талановиті музиканти з різних куточків України мають можливість гучно заявити про себе на весь світ, адже усі події проєкту транслюються онлайн. Виступають українські майстри батути з одним із найстаріших та найіменитіших українських колективів — Академічним симфонічним оркестром Львівської національної філармонії імені Мирослава Скорика.
Завдяки таким мистецьким тандемам «народжуються» потужні симфонічні програми, що поєднують як українську, так і європейську музику.
Виконавці:
Програма:
Для дебюту з Академічним симфонічним оркестром Львівської національної філармонії молода диригентка Поліна Лебедєва обрала амбітну французьку програму, розпочне яку безпосередня й мрійлива Сюїта Моріса Равеля «Моя матінка Гуска». Написана за мотивами дитячих казок, вона увібрала в себе якнайбільше шарму та ніжності музики Равеля. Зрештою, сам композитор стверджував, що ідея поезії світу дитинства природно спонукала вдосконалювати і його музичний стиль. Збагачувати та відшліфовувати майстерність стало метою і написання пʼєси «Rhizone» сучасним паризьким музикантом Вінсентом Давідом. І хоча більшість творів композитора належать останньому десятиліттю, його стиль вже є високо оціненим сучасними виконавцями, зокрема за неординарне «звучання хамелеона», яке, змінюючи тембр та вводячи ударні елементи, дозволяє саксофону досягнути абсолютного нового звучання.
Мʼяким поверненням до ХХ століття стане написана до першої річниці BBC Radio 3 Симфонієта Франсіса Пуленка. Поєднання танцювальних жанрів якої гармонійно поєднується з характерною гнучкістю ритмів композитора. Довершить вечір увертюра «Римський карнавал» майстра симфонічного письма – Гектора Берліоза. Попри те, що оригінальній опері «Бенвенуто Челліні» не судилось здобути славу, написана для неї увертюра стала одним з діамантів симфонічної музики романтизму.