Концертний зал Людкевича
Концертний зал Людкевича
100-450
Абонементи діють
Бурхливо і драматично; радісно і жартівливо; віртуозно і пристрасно; цей ряд вражень можна продовжувати. Від Россіні до Чайковського, кожен твір програми пов’язаний з Італією по-своєму, і це чотири абсолютно різні світи, які водночас дуже гармонійно доповнюють одне одного.
Два твори з солістами – Divertimento Concertante для контрабаса з оркестром Ніно Роти, і Рапсодія на тему Паганіні для фортепіано з оркестром Сергія Рахманінова, є гарними тому прикладами. Назва «Концертний дивертисмент» влучно показує характер твору, де композитор «грається» з нашими уявленнями про контрабас як певний уособлений образ, місцями драматичний, а місцями відверто комічний. Паганіні-Рапсодія Рахманінова, своєю чергою, є творчою відповіддю композитора на славнозвісні каприси Нікколо Паганіні. Автор використовує тематичне зерно 24-го капрису для створення яскравої, віртуозної, але водночас дуже концептуальної композиції, збудованої у формі теми й 24-х варіацій.
Врешті, «Франческа да Ріміні» Чайковського — це фантазія композитора на тему епізоду із «Божественної комедії» Данте, у якому історія про трагічне, але взаємне кохання Франчески і Паоло (брата її деспотичного чоловіка) проявляється уже в пеклі, де коханці разом страждають за свій гріх. Музика сповнена пристрасті і драматизму, і можна було б навіть пожартувати, що це «дарк-фентезі-саундтрек» епохи пізнього романтизму.
Солісти:
Програма: