Фоє Львівської національної філармонії
190
IX. МІЖНАРОДНИЙ ФЕСТИВАЛЬ ЛІТНЬОЇ ПОРИ
Що, як заграти партію барокового бассо континуо на акордеоні? Або ж самостійно обрати тембри для виконання 300-річної сонати? Все це було цілком дозволено в епоху бароко, до якої й звертатимуться виконавці вечора: флейтистка Наталія Кожушко-Максимів, гобоїст Маркіян Максимів, акордеоніст Богдан Кожушко, скрипаль Сергій Гаврилюк та віолончелістка Оксана Литвиненко.
Здмухнуть пил музиканти з тріо-сонат – особливого жанру, який сформувався з італійських вокальних арій у XVII столітті та дуже полюбився виконавцям та композиторам. Адже був достатньо компактним як для великих концертів, так й для камерних вечорів, потребував лиш декількох виконавців і передбачав свободу у виборі інструментів, а отже – різноманіття інтерпретацій.
Саме їх і представлять музиканти у творах німецьких композиторів-фундаторів тріо-сонати: Йоганна Себастьяна Баха, Йоахіма Кванца, Ґеорґа Філіпа Телемана та найвпливовішого композитора жанру – італійця Арканджело Кореллі.
Виконавці:
Програма:
Доменіко Скарлатті. Соната сі мінор, К 87
Ґеорґ Філіп Телеман. Фантазія для флейти соло мі мінор TWV 40
***
Організатори та учасники Фестивалю «Pizzicato e Cantabile» поставили собі завдання: оспівати красу музичного мистецтва, заторкнувши найглибші струни душі втомленої війною публіки. Адже музика виспівана і зіграна на різноманітних музичних інструментах провідними українськими та зарубіжними виконавцями – це найкращий лік.
12 концертів, які відбудуться протягом декількох днів – це той лік, що здолає синдром апатії та песимізму від звуків сирен. Останній тиждень липня та перший тиждень серпня 2024 року для Львівської Національної Філармонії стає Фестивальним відкриттям нових молодих виконавців та концертів. Двері великого Концертного залу імені Станіслава Людкевича Львівської національної філармонії імені Мирослава Скорика відкриті для всіх, кому дороге та близьке мистецтво радості й краси, ім’я якому – музика.