Концертний зал Людкевича
210–490
Виконавці:
Програма:
Цей концерт — як палітра часу: від барокових перегуків до тривожної сучасності, від юнацького натхнення Мендельсона до гобоїстичної віртуозності Паскуллі. Програма сплітає воєдино голоси століть, народів і індивідуальностей, утворюючи єдиний, пульсуючий музичний організм.
Академічний камерний оркестр “Віртуози Львова” під орудою Сергія Бурка — у центрі цього руху. Їм довірено вести слухача крізь симфонічний світ юного Мендельсона, де кожна нота звучить як спонтанна радість творення, — до глибокого, проникливого Adagio con variazioni Респігі, що розкриє весь ліризм і теплоту віолончелі в руках Оксани Литвиненко.
Микола Лисенко у своїй «Елегії “Сум”» (в оркеструванні Богдани Фроляк) виводять емоційний контрапункт вечора — ніжний і водночас гострий, як спогад. А далі — вибух фарб: Антоніо Паскуллі переведе увагу до італійської оперної сцени через віртуозні пасажі гобоя Степана Сивохіпа. Вражаюча техніка, гнучкість ліній, майже театральна експресія — цей твір не просто грається, він дихає.
«Sinfonia Estravaganza» Олександра Козаренка звучатиме як музичний ребус — інтелектуальна гра із формою, стилями та контекстами. Її розшифровка залишиться в пам’яті як відгомін несподіванки. Завершення — дві дзеркальні події: прем’єра «Чакони спротиву» Алли Сіренко, що прозвучить у виконанні Сергія Гаврилюка, є напруженим голосом сучасності. І, нарешті, третя сюїта «Старовинних арій і танців» Респігі — наче схід сонця після бурі, спокійна і врівноважена.
Це буде вечір, де барокова тінь торкається сучасного світла, а кожен соліст — як мандрівник, що несе свою історію в загальну симфонію. І кожна з цих історій — варта тиші після оплесків.