Лондонські медіа про вступ львівського симфонічного оркестру - Львівська національна філармонія

Лондонські медіа про вступ львівського симфонічного оркестру

12.10.2024
Опис

Лондонський міжнародний музичний онлайн-журнал Bachtrack опублікував рецензію від Крістофера Вудлі на виступ Академічного симфонічного оркестру Львівської національно філармонії та диригента Теодора Кухара, який відбувся у Cadogan Hall.

Львівська національна філармонія - Лондонські медіа про вступ львівського симфонічного оркестру

«Гра оркестру була вражаючою <…> Було б легко зробити висновок, що ця п’єса присвячена блуканню пустелею холодної півночі, але звучання справді справляло враження, що симфонія не могла бути написана кимось, хто народився на берегах Середземного моря». 

Львівська національна філармонія - Лондонські медіа про вступ львівського симфонічного оркестру

Також критик відзначив майстерність солістів програми:

«Щодо обдарувань солістів, то флейтист Михайло Сосновський зійшов зі свого “посту” директора оркестру, щоб приєднатися до струнних у строкатому виконанні Камерної симфонії Євгена Станковича № 3. Голос Станковича у цьому творі говорить про глибоку прихильність до народних традицій свого коріння. У творі Йоганнеса Брамса Оксана Гретчин (скрипка) та Їржі Барта (віолончель) були на висоті, виявляючи свою творчу індивідуальність за допомогою непохитної техніки, сміливих жестів і яскравих фраз». 

Львівська національна філармонія - Лондонські медіа про вступ львівського симфонічного оркестру

Не оминув рецензент і роботи Теодора Кухара з оркестром:

«Теодор Кухар керував оркестром лише пару років, але між ним і оркестром склались теплі стосунки. Це дуже тонкий диригент, який запропонував чітке розуміння суті творів програми. У творі Станковича, до аранжування якого він доклав руку, він зосередився на контрасті між драйвовим ритмічним пульсом і загадковим, ефірним шепотом; його підхід до Брамса був повнокровним, з тонким відчуттям архітектури твору. Він диригував Бетховена напам’ять і створив власну  інтерпретацію, щоб показати енергію та життєствердний світогляд молодого композитора. Кухар доклав максимум зусиль у першокласному прочитанні Сібеліуса, поставивши симфонію як своєрідну психодраму та вміло довівши її до тривожного мецо-форте наприкінці. У моторошній тиші, що настала після цього, він повернув голову до аудиторії жестом, який говорив «саме це написав Сібеліус».

Читати матеріал

 

Поділитись


Популярне

18.09.2024 АнонсиМедіа

Пʼять спогадів про «Віртуозів Львова» на Збручі

30 років тому, у вересні-1994, свої перші репетиції розпочав Академ...