У грудні 2024 року в останньому випуску знаного мистецького часопису Арткурсив вийшла стаття клавесиністки та артдиректорки Ансамблю давньої музики «Terra Barocca» Анни Іванюшенко.
«Мистецтво відіграє важливу роль під час війни як засіб вираження ідентичності, збереження культурної спадщини. Організація фестивалів під час війни є складною, бо повʼязана з багатьма викликами та обмеженнями. Загроза безпеці та економічна нестабільність в країні часто призводять до скасування або обмеження проведення культурних подій.
Фестивальний рух за воєнної доби допомагає привернути увагу світової громадськості до ситуації в нашій країні, спонукає до гуманітарної допомоги та міжнародних ініціатив, стимулює розвиток творчих потенціалів і створює нові можливості для українських музикантів, зокрема молодих.
Підтримка з боку іноземних виконавців свідчить про солідарність з українцями у цій загарбницькій війні. Як зазначив Норберт Роденкірхен: «Сподіваюсь, ця жахлива ситуація завершиться — і тоді ми разом збудуємо майбутнє. Важливо підтримувати українських артистів. Світ зміниться через цю війну. Музи ніколи не мають замовкнути. Музика дає нам під час випробувань дещо вкрай необхідне — проти смутку і зневіри».
— Анна Іванюшенко
Сходинка до оркестру
Мета – виховання майбутньої аудиторії і молодих фахівців: директор-...
Музика Лятошинського, Барвінського, Косенка та Колесси прозвучить в Одесі
14 березня о 18:00 в Одеській обласній філармонії відбудеться подія...
Пʼять спогадів про «Віртуозів Львова» на Збручі
30 років тому, у вересні-1994, свої перші репетиції розпочав Академ...