Композитор розповів: «Ця музична композиція складається з двох акустичних компонентів. Перший – заздалегідь створена електронна композиція, яка відтворюється у записі. Другий – мої дії за приготовленим (препарованим) роялем: гра по клавішах та безпосередні взаємодії зі струнами і декою інструменту. Це все чітко прописано графічно у партитурі, хоча ззовні це може сприйматися як імпровізація. Синхронізація цих двох компонентів відбувається завдяки електронному годиннику з секундоміром.
«Внутрішня безперервність» — це моя субʼєктивна спроба зазирнути у власний внутрішній світ композитора, який наповнений безперервними звучаннями. Звучаннями, які очікують на свою “матеріалізацію” у фізичному просторі і часі для того, щоб їх почули інші».
Сходинка до оркестру
Мета – виховання майбутньої аудиторії і молодих фахівців: директор-...
Пʼять спогадів про «Віртуозів Львова» на Збручі
30 років тому, у вересні-1994, свої перші репетиції розпочав Академ...
Концерт “Крізь темряву” презентовано на каналі філармонії
У найважливіший для усіх християн тиждень Академічний симфонічний оркестр Л...