Ольга Шадріна-Личак — клавесин - Львівська національна філармонія

Ольга Шадріна-Личак — клавесин

Загальна інформація

Лауреатка міжнародного конкурсу, доцентка, завідувачка кафедри старовинної музики НМАУ ім. П.І. Чайковського. Кандидатка мистецтвознавства, дослідниця проблем виконання старовинної музики. Стипендіатка Уряду Франції.

Закінчила з відзнакою НМАУ ім. П.І.Чайковського (кл. проф. О. Ліфоренко, фортепіано) та асистентуру-стажування (кл. проф. С. Шабалтіної, клавесин). У 2005 р. отримала диплом Conservatoire National de Strasbourg (цикл спеціалізації на кафедрі старовинної музики за фахом „клавесин” в класі проф. А. Зільберайх).  В 2010 р. як стипендіатка Уряду Франції пройшла наукове стажування в Центрі Вищої Освіти Музики і Танцю (Тулуза, кл. проф. Я.В. Янссена, орган, клавесин). Вдосконалювала майстерність на майстер-класах під керівництвом А. Штайєра, З. Рампе, К. Стембріджа, Е. Стефаньскої, М. Топоровського, Ж. Огга, Л. Кендрацького, Н. Макґіґана. Лауреатка VII міжнародного конкурсу Pierre Lantier (Париж, 1995), володарка спеціального призу „Bärenreiter-Urtext Preis” XII Міжнародного конкурсу імені Й.С. Баха (Ляйпціг, 2000). У 2011 р. захистила кандидатську дисертацію на тему «Безтактова прелюдія як репрезентант французького клавесинного стилю XVII – початку XVIII століття: аспекти виконавського прочитання» (наук.кер. – канд.мист., проф. І.Чижик).

Виступала з сольними та камерними концертами в Україні, Польщі, Франції, Німеччині, Нідерландах, Австрії. Учасниця численних міжнародних музичних фестивалів (“Oude Muziek Festival (fringe)” /Утрехт/, ”Gorczycki Festiwal” /Битом/, ”Dni Bachowski” /Краків, Глівіце/, ”Gliwicki Festiwal Bachowski” /Глівіце/, Фестиваль молодих лауреатів музичних конкурсів /Катовіце/, “Malta International Organ Festival” /Валетта/,  “Bach-fest” /Суми/, Фестиваль давньої музики у Львові, «Наша Бахіана» /Львів/, “Kyiv Baroque Fest”, “Прем’єри сезону”, Міжнародна Пасхальна асамблея, ”Chamber music session”, ”ChamberArtMusic” /Київ/, ”Старовинна музика в стародавньому місті” /Чернігів/  тощо). Регулярно читає лекції для освітньої програми «Ancient music play». Разом із Світланою Шабалтіною записала диск «Сонати та фантазії В.А. Моцарта в чотири руки». Співпрацювала з провідними українськими оркестрами (Ансамбль класичної музики ім. Б. Лятошинського, Національний симфонічний оркестр, оркестр Національної радіокомпанії України, «New Era Orchestra», «Kyiv Mozart Orchestra» тощо), а також з London Baroque Orchestra. Постійно співпрацює з провідними молодими українськими виконавцями Б. Корчинською, М. Которович, Б. Півненко, К. Шараповим, І. Гусєвою, О. Жуковою, В. Рекало, К. Бойчук. Учасниця проєктів Львівської національної Філармонії «Ukraine. Muses Are Not Silent», «Осінь чеської музики у Львові».

Як контінуїст грала з В. Соколовим, І. Королем (скрипка), А. Шоллем та Ю. Міненком (контратенори), Е. Кіркбі, О. Пасічник, О. Бєлкіною та Г. Медлам (сопрано), Г. Гоффманом та Й. Цвікером (віолончель), А. Авіталем (мандоліна), Дж. Тавадросом (уд), М. Штегером (блок-флейта) а також з такими диригентами, як І. Король, В. Матюхін, В. Сіренко, К. Карабиць, Г. Макаренко, Т. Калініченко, І. Андрієвський, В. Шейко, Б. Пліш. Артистка НКА «Київські солісти» та НАС «Київська камерата». Клавесиністка в проєктах Open Opera Ukraine. Взяла участь у постановках опер Г.Перселла «Дідона та Еней» (дир. Н. Кожухар та І. Король) та «Король Артур» (дир. Р. Фаргас), а також «Ацис і Галатея» Г.Ф. Генделя (дир. Й. Халубек). Здійснила реконструкцію цифрування та партії контінуо у віднайденій опері Д. Бортнянського «Креонт» (дир. Г. Макаренко). Учасниця міжнародного проєкту «Marathon Scarlatti» на історичних інструментах /Невшатель, Швейцарія, 2023/.

Поділитись