Концертний зал Людкевича
190–450
Виконавці:
Програма:
Обнадійливий, наповнений енергією, життєствердний танець.
Саме йому цей літній вечір присвячує найдосвідченіший колектив філармонії — Академічний симфонічний оркестр, прагнучи подарувати слухачам не лише музику, а й легкість, запозичену у танцю.
Ідея симфонічного переосмислення знаменитих народних танців сягає ще романтичного ХІХ століття. Вдало втілена у хрестоматійних зразках жанру — «Угорських танцях» Йоганнеса Брамса — вона припала до душі й українським композиторам Левку та Жанні Колодуб.
Яскрава й моторна круговерть найвідоміших танцювальних мелодій українського фольклору в Сюїті змусить найвибагливішу публіку пильно вслухатись у цей звуковий калейдоскоп. Вона продовжиться в Українських танцях з балетної сюїти «Сойчине крило» Анатолія Кос-Анатольського. Їх у меланхолійному пориві відтінятиме один із найвідоміших творів фінського композитора Яна Сібеліуса — «Сумний вальс».
«Оскільки була можливість контактувати з Володимиром Сіренком, Валерієм Матюхіним, я бачив їхній приклад виконання української музики. Мене цікавило, щоб музика була оптимістична за тематикою, від XVIII століття і до сьогодення. Я шукав по картотеках, бібліотеках, роззнайомився з усіма спеціалістами музичного фонду. Я цим горю, стараюся це передати іншим, і займаюся комп’ютерним набором нот, які віднаходжу.
Лев Колодуб був моїм вчителем з інструментознавства. Розповідав не так багато, але давав можливість хоча б інформаційно познайомитись зі своїми творами. А коли я відкрив партитури, люди в оркестрі ожили. Нам подобається грати його оркестрові сюїти, увертюри».
— з інтервʼю із Сергієм Хоровцем