Поль Ґоґлєр – тенор (Франція)

Загальна інформація

 Французький оперний та концертно-камерний співак.

Поль Ґоґлєр навчався у Консерваторії Страсбурга та закінчив Паризьку вищу національну консерваторію музики й танцю. Потім він вступив до академій Амброне та Ройомонт. Отримавши перемогу на конкурсах Вінченцо Белліні та Армель Опера, дебютував у ролі Герцога Мантуанського з опери “Ріґолетто” Джузеппе Верді (Опера м. Плзень, Чехія; Національний театр Сеґеда, Угорщина). 

Він виконував партію Полліона з опери “Норма” Вінченцо Белліні у Національному театрі опери та балету Республіки Молдова; партію Фауста в опері “Засудження Фауста” Гектора Берліоза в рамках музичного фестивалю Ґліндебурн; головну партію Данте в однойменній опері Бенжаміна Ґодара у постановці режисера Жан-Романа Весперіні під батутою диригента Міхаїла Ґертса у опері м. Сент-Етьєн (вперше після прем’єри у Парижі 1890 року). Режисер Андре Енгель довірив йому дві ролі, а саме: Бахуса з опери “Аріадна на Наксосі” Ріхарда Штрауса в Абатстві Роямонта (Франція) і роль Бориса з опери “Катя Кабанова” Леоша Яначека (тур по Європі, визнана кращою ліричною постановкою професійною спілкою критиків). З великим успіхом Поль грав роль Зіґфріда у адаптації циклу “Перстень Нібелунгів” Ріхарда Вагнера у опері м. Реймс та в Театрі де Арене в Парижі. Поль перевтілювався у Яника, героя опери “Щоденника зниклого” Леоша Яначека в постановці Луїзи Моаті (Аркаль, Ля ПОП, Фестиваль Іль-де-Франс та ін.). 

Окрім цього він виконував ролі: Таміно з опери “Чарівна флейта” Моцарта у Палаці Фестивалів у Каннах; Фауст з опери Берліоза “Засудження Фауста” в імператорському театрі м. Комп’єнь, головну партію Фауста з однойменної опери Шарля Ґуно у Познанській опері (Польща), Дон Хосе з опери “Кармен” Бізе (фестивалі Сен-Поль-де-Ванс, Клюні, в Палаці Яунде, Камерун); Гофмана з опери “Казки Гофмана” Жака Оффенбаха під час фестивалю “Festival Nuits du Mont Rome”; Фауста з однойменної опери Гуно в центрі музичного та виконавського мистецтва “La Seine Musicale” в Парижі; роль Спакоса в опері “Клеопатра” Жуля Массне у Саль Корто; партію Октавіо з опери-балету “L’Europe galante” Андре Кампра під батутою диригента Вільяма Крісті (Амброне, опери Віші, Безансон, Сан Себастьян); роль молодого слуги з опери “Електра” Ріхарда Штрауса у постановці режисера Джастіна Вея під батутою диригента Поля Данієля у Національній опері Бордо; партія посланця з опери “Демон” Рубінштейна у постановці режисера Дмитрія Бергмана під батутою Поля Данієля у Національній опері Бордо; брабантського дворянина з опери “Лоенгрін” Ріхарда Вагнера під батутою диригента Майкла Шонвандта у національній опері Монпельє та Генріха Шрайбера з опери “Тангейзер” Ріхарда Вагнера у постановці режисера Давида Бобе під батутою диригента Рудольфа Пільмаєра.

Також він виконав оперні партії: Шарль/Селім з опери “Les Sacrifiées” Тьєрі Пеку в постановці Крістіана Ґаньєрона в турі (Аркаль, Опери Руану, Массі, Реймс та ін.), також партію Віктора з опери “Гуру” Лорена Петітжірара у Опері м. Щецін (Польща).

В концертному виконанні Поль Ґоґлєр виступав з численними творами, включаючи “Реквієм” Верді та 9 симфонію Бетховена під орудою диригента Давіда Рейланда у опері Сент-Етьєн, “Threni” Ігоря Стравінського під орудою Сільвейна Камбергінга у Амфітеатрі опери Бастія; а також численними гала концертами в різноманітних коцертних залах, включаючи Шанхайський симфонічний концертний зал, оперу м. Бастія, Інститут Франції та ін.. Виконав речиталь на основі широкого багатомовного репертуару разом з піаністом Жан-Марком Фонтана у Національній Опері Бордо. 

Поль Ґоґлєр – часто запрошений член журі у музичні школи, музичні конкурси (конкурс молодих вокалістів імені Василя Сліпака та Паризький музичний конкурс та ін.). Регулярно бере участь у гуманітарних музичних проектах (Рада Європи, ЮНЕСКО та ін.)

 

Поділитись