9 червня на Стокгольмському фестивалі старовинної музики (Швеція) новостворений ансамбль Львівської національної філармонії виступив з особливою програмою.
На сцені музикували Сергій Гаврилюк (скрипка), Степан Сивохіп (гобой), Максим Римар (віолончель), Софія Соловій (сопрано), Олена Єременко (нікельхарпа) та Анна Іванюшенко (клавесин).
Подія мала назву “Давні музи не мовчать” та вмістила твори, що демонструють тісний звʼязок української музики з європейською. Своєрідною «точкою перетину» композиторів зі різних країн стала Болонська академія. У 1670 році до неї вступив сімнадцятирічний італієць Арканджело Кореллі. Кількома роками пізніше іспити на звання почесного академіка там успішно склали українці Дмитро Бортнянський, Максим Березовський, а ще — славетний австрієць, тоді зовсім юний Моцарт.
Серед іншого, музиканти були раді представити скрипкову сонату шведського автора Улофа Ольстрьома у незвичному дуеті нікельхарпи та клавесина, а на завершення події звучав унікальний, питомо український музичний зразок: кант. Цей жанр, що є типовим для українського бароко переосмислив сучасний український композитор Богдан Сегін. У текстовій основі твору — слова «Мати милосердна, От лютого врага злаго, Храниши мя всегда», — що так суголосні молитвам українців сьогодні.
На концерті побував посол України у Швеції Андрій Плахотнюк, який привітав ансамбль з міжнародно знаковим виступом.
*фото з репетиції та післяконцертне фото з послом.
Сходинка до оркестру
Мета – виховання майбутньої аудиторії і молодих фахівців: директор-...
Пʼять спогадів про «Віртуозів Львова» на Збручі
30 років тому, у вересні-1994, свої перші репетиції розпочав Академ...
Концерт “Крізь темряву” презентовано на каналі філармонії
У найважливіший для усіх християн тиждень Академічний симфонічний оркестр Л...