Фестиваль розпочався 31 жовтня і тривав до 3 листопада, упродовж першого вікенду листопада слухачі мали змогу відвідати чотири різнопланові музині події, які охопили як сольне виконавство, так і ансамблеві інтерпретації давньої музики.
Цьогоріч Фестиваль вкотре відбувся під егідою антикризового проєкту «Україна. Музи не мовчать», започаткованого Львівською національною філармонією імені Мирослава Скорика з повномасштабним військовим вторгненням Росії в Україну. Також до проведення Фестивалю долучились партнери: товариство авторів ZAiKS, Фундація Академії Давньої Музики у Щецині та Львівська національна музична академія імені Миколи Лисенка.
Четвер 31.10.2024 / 19:00. Відкриття | Музика надії
ХХІ едиція Фестивалю Давньої Музики у Львові стала життєствердним продовженням ентузіазму засновника фестивалю — Романа Стельмащука та усіх, хто продовжив його справу, хто розділив надії розвитку історичного виконавства у Львові. У 2023 памʼять про Романа Стельмащука продовжилась у новому колективі – Ансамблі давньої музики «Terra Barocca», заснованому постійною учасницею фестивалю, клавесиністкою Анною Іванюшенко. У перший вечір фестивалю у виконанні «Terra Barocca» прозвучали написані століттями тому твори Георга Філіппа Телеманна, Георга Фрідріха Генделя, Джованні Батіста Мартіні, Нікола Маттейса, Марена Маре та Антоніо Вівальді.
П’ятниця 01.11.2024 / 19:00. A cappella Leopolis
У пʼятницю ініціативу продовжив колектив, діяльність якого є також невіддільною від Фестивалю – теж заснований Романом Стельмащуком ансамбль «A cappella Leopolis». Під керівництвом Людмили Капустіної на слухачів чекала витончена сакральна програма італійської давньої музики та найяскравіших її представників, а саме – Джованні П’єрлуїджі да Палестріна, Джованні Марія Наніно, Лодовіко Ґроссі да Віадана, Феліче Анеріо, Ґреґоріо Аллеґрі та Антоніо Лотті.
Субота 02.11.2024 / 20:00. Органні фантазії
Виступ у Латинському катедральному соборі гостя фестивалю – органіста Марека Топоровського став третьою подією Фестивалю та занурив слухачів у тонкощі органної європейської школи.
У своїй творчості виконавець гармонійно поєднує протилежні за полюсами сфери музики. Його інтерес до барокової творчості постійно захоплює нові сфери виконавства: концерти на клавікорді, історичних фортепіано тощо. Виконавець вважає, що поєднання різних джерел натхнень і вміння гри на інструментах – це засади компетентної інтерпретації та ознаки універсального музиканта. Він щоразу намагається глибоко вникнути в стиль творів і специфіку кожного концертного інструменту. Цього разу прозвучала музика Баха та Кьолера, знаменитих барокових композиторів та твори українського митця ХХ століття, Миколи Колесси.
Неділя 03.11.2024 / 18:00. Закриття
Завершився фестиваль динамічною програмою від Оркестру Барокової капели Львівської національної музичної академії під орудою польського диригента Павела Осуховського, до яких приєднались солісти: Назар Шутко, скрипка, Сергій Гаврилюк, барокова скрипка та Уршуля Ставіцька, клавесин. До фіналу ХХІ Фестивалю музиканти підготували твори Йоганна Адольфа Гассе, Георга Філіппа Телеманна, Йоганна Себастьяна Баха та Йоганна Бернгарда Баха.
Трансляції забезпечила команда Львівської національної філармонії ArtStream у складі:
Андрій Зелений, режисер-постановник трансляції, оператор, відеорежисер трансляції
Мар’ян Лесюк, звукорежисер трансляції
Богдан Сегін, продюсер трансляції
Дзвенислава Саф’ян, Остап Мануляк, модератори чату трансляції
Модераторки концертів: Поліна Кордовська та Марія Левкович
Фото: Данило Бедрій, Віталій Грабар та Іван Станіславський
Сходинка до оркестру
Мета – виховання майбутньої аудиторії і молодих фахівців: директор-...
Пʼять спогадів про «Віртуозів Львова» на Збручі
30 років тому, у вересні-1994, свої перші репетиції розпочав Академ...
Благодійна виставка «Моє серце з тобою»
Вона поклала початок оновленому