5 жовтня у філармонії відбувся Маратон Міжнародного фестивалю сучасної музики «Контрасти», який складали три події:«Манускрипт Войнича», «Дух, віддих, дихання і подих» та «Куртаґ. Ігри», детальніше про які розповіла музикознавиця Марія Левкович у матеріалі для The Claquers.
Магнетизм нерозгаданого у 2023 привабив групу креативних музикантів на чолі з німецьким флейтистом Норбертом Роденкірхеном, відомим своїми проєктами як у сферах давньої музики, так і авангарду. Головною метою стало не створення нового розшифрування, а розкриття «літературної Енігми століття», як шедеврального витвору мистецтва, що здатен пробуджувати нову творчість, знаходити із нею звʼязок та відгук.
Програма Наталії Кожушко-Максимів стала чи не найбільшим викликом цьогорічних «Контрастів», адже близько 100 хвилин сольного виконавства навіть без урахування особливостей нової музики, морального навантаження премʼєр та технічних вимог композиторських задумів — це вже непросте завдання. Проте «Контрасти-30» заслуговують нових рекордів, а українські виконавці/иці — гідних їхньої майстерності програм.
Безпосередність та простота звучання увійшли і до власної імпровізації Емілії-Кароліни Сітаж. Як дослідницю, її цікавить звучання різноманітних фортепіано: препарованих та деформованих спеціально, або часом. Саме у недосконалостях інструментів, що вийшли з ладу, піаністка знаходить їхні переваги та індивідуальні голоси.
Фото: Данило Бедрій
Читати огляд на The Claquers.
Сходинка до оркестру
Мета – виховання майбутньої аудиторії і молодих фахівців: директор-...
Пʼять спогадів про «Віртуозів Львова» на Збручі
30 років тому, у вересні-1994, свої перші репетиції розпочав Академ...
Благодійна виставка «Моє серце з тобою»
Вона поклала початок оновленому