Закінчився VI Міжнародний фестиваль органної та камерної музики «Bach Contemporary». Про його ідею і сенси, залучення молодих виконавців, художні перформанси в інтервʼю для журналу «Музика» розповіла артдиректорка та засновниця фестивалю Олена Мацелюх.
“Чому саме «Contemporary»? Тому що Бах є актуальним і зараз. Ті мотиви, які ми чуємо в його творах, знаходять відгук у сучасних музичних стилях, наприклад, у рок-музиці, свінгу, джазі. Тому я вирішила не привʼязувати цей фестиваль суто до традиційного сприйняття музики Баха. Також не обмежувати фестиваль лише музикою одного Генія, а й залучати інших композиторів, популярну кіномузику. Це поєднання відомого з новим, доступного зі складним викликає у слухачів цікавість до другого також, руйнує барʼєр, що відділяє більшість людей від академічних концертів”.
“Я бачу великі можливості, але й великі труднощі, це процес не одного десятиліття. Але наскільки можу, я стараюся працювати на органне майбутнє країни.
Я добре зрозуміла, що саме треба для цього розвитку після свого навчання у Чехії. Це, перш за все, давати можливість звучати всім історичним органам, не забувати про них. І не давати забути про органне мистецтво слухачам. Звісно, самотужки це зробити неможливо. Тож я активно залучаю своїх колег молодих органістів – Ольгу Стрілецьку та Віталія Дворового, як до концертів у Львові, так і до гастрольної діяльності”.
Сходинка до оркестру
Мета – виховання майбутньої аудиторії і молодих фахівців: директор-...
Пʼять спогадів про «Віртуозів Львова» на Збручі
30 років тому, у вересні-1994, свої перші репетиції розпочав Академ...
Благодійна виставка «Моє серце з тобою»
Вона поклала початок оновленому