На The Claquers вийшла нова рецензія на один із концертів 29-го Міжнародного фестивалю сучасної музики “Контрасти”. Восьмий день цьогорічної едиції «Контрастів» став днем зустрічі із давніми київськими друзями фестивалю, артистами Liatoshynskyi Capella: Early Music Ensemble Національного будинку музики. Як і минулого року, «лятошинці» привезли до Львова композиторський проєкт «співця Донеччини», відомого українського композитора Євгена Петриченка.
Про особливу прем’єру розповіла Поліна Кордовська:
Повний текст тут
Авторка матеріалу про концерт, де музика поєдналась із доповненою реальністю, зазначила:
“На мій погляд, справжня подвоєна реальність чатувала на публіку не у смартфонах. Чим далі розгортався «Concerto grosso з позитивом», тим гостріше відчувалася ця роздвоєність. Ось ти, зворушений дитячою колисковою, на якомусь раптовому дисонансі усвідомлюєш, що її текст написав закатований окупантами у травні 2022 року Володимир Вакуленко, який ніколи вже не бавитиме свого коханого «вередулька».
Залом пурхає легка, майже естрадна мелодія, що має викликати лише щирий усміх – та як стримати сльози, коли ці смішні «кульбабенята» із його ж, Вакуленка, «Татусевої книги»? Тексти Вікторії Амеліної, ще однієї жертви війни, і без цього неймовірно влучні і болючі своєю точністю, захованою між рядків. Але світло музики Євгена Петриченка не дисонує з цим болем – зовсім ні, натомість допомагає його усвідомити, прийняти і пережити”.
Сходинка до оркестру
Мета – виховання майбутньої аудиторії і молодих фахівців: директор-...
Пʼять спогадів про «Віртуозів Львова» на Збручі
30 років тому, у вересні-1994, свої перші репетиції розпочав Академ...
Концерт “Крізь темряву” презентовано на каналі філармонії
У найважливіший для усіх християн тиждень Академічний симфонічний оркестр Л...