Контрасти 27. Ніч Контрастів

Концертний зал Людкевича

Субота 09.10.2021 / 15:00

Концертний зал Людкевича

300

Абонементи діють

Опис

15:00 / Площа Маланюка

Мирослав Трофимук aka. AЙKTRONER

Пам’ятник Францу Ксаверу Вольфґанґу Моцарту — аудіовізуальний перформанс BRONZE

В результаті аудіовізуального перформансу (в якому скульптура стає складовою частиною виступу) відбувається вписання львівського Моцарта у контекст площі міста. За словами Мирослава Трофимука, «Пам’ятник говорить про Моцарта, а ми говоримо про пам’ятник: так працює реактуалізація. Цікаво подумати про сам процес творення — як звучить бронза, чим особливий цей матеріал». 

У партнерстві з Фестивалем LvivMozArt


17:00 /
Фоє

Kharkiv Guitar Trio

Новостворений ансамбль, до складу якого ввійшли учасники Харківського Гітарного Квартету підготував для «Контрастів» спеціальну програму з музики для двох та трьох гітар. Зокрема, поряд із творами закордонних авторів ансамбль виконає світові прем’єри творів українських композиторів.

 

Виконавці:

Харківське Гітарне Тріо (UA)

  • Максим Тріанов
  • Ірина Половинка
  • Андрій Брагін

 

Програма:

  • Ґреґ Кефрі (*1963, IE). «Tabula Rasa» для трьох гітар (2010)
  • Сергій Радзецький (*1983, UA). «Річеркар» для трьох гітар (2001)
  • Стівен Пекстон (*1951, US). «Automaton Variations» для трьох гітар (2012)
  • Філіп Ґласс (*1937, US). «Етюд №19» для трьох гітар (1994)
  • Олександр Щетинський (*1960, UA). «Three sketches in quarter tones» для двох гітар (1992)
  • Роман Гаубеншток-Раматі (1919–1994, PL / AT). «Hexachord II» для двох гітар (1973)
  • Агустин Кастилья-Авіла (*1974, ES / AT). «Novem» для трьох гітар (2015)
  • Володимир Богатирьов (*1995, UA). «Геометрична п’єса у стилі супрематизму» для трьох гітар (2021, світова прем’єра)
  • Денис Бочаров (*1989, UA). «П’ять мініатюр» для трьох гітар (2021, світова прем’єра)

За підтримки ZAiKS та Фонду Pro Musica Viva

 

18:30 / Концертний зал Людкевича

Sound Object

Sound Object Chamber Group — це не сталий ансамбль, а перш за все об’єднані ідеєю музиканти. Вони фокусуються на змісті музичного твору, таким чином створюючи звукові об’єкти у просторі.

Обрана програма є дослідженням звуку як об’єкту в його суб’єктивній інтерпретації різними композиторами. Звук може мати функцію прамови — вона формується, але ніяк не може досягти ясності та сталості (Фуррер — «Німота», Пісня); звук може реалізуватись у взаємодії та протистоянні тембрів (Бертші — Дует); звук стає мовою нової метамодерної ліричності (Станкович — «Благання спокою»), нарешті — звук є виразом волі, впертості, сконцентрованої напруги (Уствольська — Тріо).

 

Виконавці:

  • Марія Ткачик, скрипка (UA)
  • Юрій Неміровський, кларнет (UA)
  • Антоній Баришевський, фортепіано (UA)

Програма:

  • Євген Станкович (*1942, UA). Тріо «Благання спокою» (2014)
  • Беат Фуррер (*1954, CH / AT). «Voicelessness» (The snow has no voice) для фортепіано (1986)
  • Вернер Бертші (*1950, CH). Дует для скрипки та кларнету (1986/87)
  • Беат Фуррер (*1954, CH / AT). Пісня для скрипки та фортепіано (1993)
  • Галина Уствольська (1919–2006, RU). Тріо для кларнета, скрипки та фортепіано (1949)

Трансляцію забезпечують:
відеооператори – Андрій Зелений та Сергій Горобець
режисер ефіру – Андрій Зелений
звукорежисер ефіру – Мар’ян Лесюк
координатор – Богдан Сегін

20:00 / Концертний зал Людкевича 

Квадрофонія Україна — Німеччина

BRIDGES 

Художній проєкт з творів Максима Коломійця, Богдана Сегіна, Кунсу Шіма та Гергарда Штеблера у комбінації з інсталяцією «STILL·LIFE?», та присвятою Джорджо Агамбену від Кунсу Шіма. Цей задум вмістить відеовиконання концерту, реалізованого спеціально для прем’єрного показу на львівському Фестивалі сучасної музики «Контрасти». Ідея комплексного аудіовізуального сприйняття відображається через концепт художнього твору в нових умовах через його постмодерністичні форму та зміст.

Виконавці:

  • Матьє Жоке, віолончель (BE / DE)
  • Роман Юсипей, акордеон (UA / DE)
  • Гергард Штеблер та Кунсу Шім, перформанс (DE)

Програма:

  • Богдан Сегін (*1976, UA). «Ікар» для віолончелі та акордеона (2020)
  • Кунсу Шім (*1958, DE / KR). «Два півмісяці I» для віолончелі та акордеона (2016)
  • Максим Коломієць (*1981, UA). «Вогонь у твоїх очах» для акордеона (2020)
  • Кунсу Шім (*1958, DE / KR). «Від.В’язати», деконструкція виставки «STILL·LIFE?», перформанс (2021) …разом з… «Два півмісяці II та III» для віолончелі та акордеона
  • Кунсу Шім (*1958, DE / KR). ТРИ «Від.Ношення» (1), перформанс (2020)
  • Гергард Штеблер (*1949, DE). Танок очима / МуншШтуки (1999). Перформанс до вірша «Внутрішній колір очей» Сергія Жадана
  • Кунсу Шім (*1958, DE / KR). ТРИ Вода·Хустка (2) …разом з… «12 Things» для віолончелі (2005)
  • Кунсу Шім (*1958, DE / KR). ТРИ «Рукопис» (3)
  • Богдан Сегін (*1976, UA). «And the sailors enjoying the view of the earth» для акордеона (2012)
  • Гергард Штеблер (*1949, DE). «Bridges». Музика до вірша «Далекі простори» Пауля Целана (1920–1970) для віолончелі та акордеона (1996–97/2020)

 

У співпраці з Goethe-Institut в Україні та Міжнародним фестивалем сучасної музики «Контрасти» за підтримки Musikfonds e.V. Berlin.

EarPort, Дуйсбург (DE)

21:00 / перерва

 

21:30 / Фоє

./cntrst_0x7e5.txt

Автори / учасники:
∿ und̷e̷l̷ě̷t̷e̷d̷, електроніка live
Сергій Горобець, відео

 

22:30 / перерва

23:00 / Концертний зал Людкевича

Дьордь Куртаг. Скриня з іграшками

Концепт постмодерної гри з класичними шедеврами, стилями, епохами сповна втілюється у творах Дьордя Куртага, сучасного угорського композитора. Інструмент фортепіано в його уяві стає іграшкою, якій доручено пережити з виконавцем шалену подорож крізь найрізноманітніші технічні складнощі. Макроцикл, що на сьогодні налічує 9 зошитів та перебуває у постійно відкритому процесі творення, вмістив самобутні втілення Куртагом захопливого лексикону музичної мови XX століття та тонко підкреслив її найосновніші здобутки. Правила гри цього композиторського щоденника щоразу інші: близькі-знайомі мотиви переплітаються з радикальною відмовою від пам’яті про них, і врешті формують незабутні сенси, відчитані кожним слухачем по-своєму. Як і у програмі Максима Шадька, що приберегла контрастні «Ігри» для розваг імпрези «Ночі». 

Виконавець:

  • Максим Шадько, фортепіано (UA)

 

Програма: 

  • Дьордь Куртаг (*1926, HU). «Játékok» (Games) для фортепіано (1973–…)

Зошит 1

«Прелюдія і вальс in C»
«Scherzando»
«Кварти і квінти і удари долонями»
«Присвята Бетховену»
«Присвята Лігеті»
«Присвята Чайковському»
«Присвята Паганіні»
«Вічний рух»

Зошит 2

«Присвята Ендре Балінту»
«Вальс (присвята Шостаковичу)»
«Присвята Кадоші (12 мікролюдій)»
«12 мікролюдій» (№11 — присвята Андре Гайду, №12 — Ненсі Сінатрі)

Зошит 3

«Гра з нескінченністю»
«Елегія для лівої руки»
«Присвята Шуберту»
«12 нових мікролюдій» (1; 2. Agitato; 3. Лабіринт Ре; 4; 5. Присвята Сабо Ференцу; 6. Тінь-гра (4); 7. Присвята Міхаю Андрашу; 8; 9. Впертий ля бемоль; 10; 11. Присвята Й. С. Б.; 12. Присвята Штокгаузену)

Зошит 5

«Голос вдалині (до 80-річчя Альфреда Шлеє)»
«Невеликий шквал (для Золтана Кошича)»
«Дзвони для Маргит Менді»
«Голос вдалині 2 (до 85-річчя Альфреда Шлеє)»
«Capriccioso-luminoso (до 80-річчя Єно Шерванскі)»

Зошит 6

«Основи» 1 та 2
«Марина Цвєтаєва: Пора…»
«Обличчям до обличчя»
«Les Adieux (у манері Яначека)»
«…скромний погляд на Олів’є Мессіана…» (В)

 

Спільний проєкт Фестивалю з VERE MUSIC FUND 

VERE MUSIC FUND надає молодим українським музикантам гранти для участі в міжнародних конкурсах та майстер-класах, підтримує музичні конкурси в Україні, а також реалізує фестивальні проєкти та освітні ініціативи. Сфера нашої роботи – це класична музика.

 

 

Поділитись

Партнери