Концертний зал Людкевича
Концертний зал ім. С. Людкевича
100-600
Абонементи діють
Неймовірний потенціал ударних інструментів, поряд з електронною музикою, стали ключовими «підкореними вершинами» класичної музики XX століття. І хоча перкусія є чи не найдавнішою формою музики в історії людства, у композиторській творчості попередніх століть вона використовувалася дуже помірковано.
Віртуозний ізраїльський ансамбль Tremolo Ensemble разом з оркестром INSO-Львів під батутою Теодора Кухара презентує потужну симфонічну програму, у якій ключову роль відіграє перкусія. І саме перкусія формує провідну барву музики Леонарда Бернстайна до видатної оскароносної стрічки «У порту» (режисер Еліа Казан), втілюючи напружену, динамічну атмосферу легендарного фільму.
Вперше в Україні (!) прозвучать два твори сучасних ізраїльських композиторів: Авнера Дормана і Дора Фішера. Обидва твори можна описати як концерти для ударних з оркестром, і до того ж обидві композиції мають майже програмну назву.
Твір «Spices, Perfumes and Toxins!» («Приправи, Парфуми і Токсини!») складається з трьох частин, які, за словами композитора Авнера Дормана, «вказують на три субстанції, які дуже ваблять, але водночас сповнені небезпеки». У творі поєднуються східні ударні інструменти з оркестровою перкусією і роковими ударними.
«Anticipation and Absurdity» («Очікування й Абсурдність») Дора Фішера отримав другий приз Klon Award для молодих композиторів. Цей твір має дуже візуальну, майже кінематографічну музичну мову і є свого роду галереєю ритмів.
«Симфонічну картину» за оперою «Порґі і Бесс» Джоржа Ґершвіна (в аранжуванні Роберта Рассела Баннета) можна назвати «десертом» програми. Саме з цієї опери походить знаменита «Summertime» – і до речі, існує гіпотеза, що Ґершвін написав цю пісню під враженням концерту Українського національного хору у Нью-Йорку, який виконував, зокрема, колискову «Ой ходить сон коло вікон».
Виконавці :
Програма :
Партнери: