Будинок органної та камерної музики
50 - 150 грн
Бельгієць кінця XIX століття Гійом Лекьо з абсолютною легкістю розмовляє в одному й тому ж творі з пізнім філософським Бетховеном, меланхолійним Цезаром Франком й експресивним Вагнером — а до того ще й посилає чіткі сигнали у майбутнє (для нього) XX століття.
Скрипкова соната №2 Прокоф’єва — переклад його ж власної флейтової сонати, який він зробив за рекомендаціями Давида Ойстраха. Соната досконало звучить в обох своїх версіях, і навряд чи можливо на слух визначити, яка була першою; хоча в кожній з них є відлуння іншої. Твір надзвичайно барвистий і по-весняному свіжий.
Назву танго—пір року «Estaciones Porteñas» Астора П’яццолли неможливо перекласти дослівно, і йдеться тут не тільки про сам Буенос-Айрес, а й про людей, які його населяють або походять звідти, і несуть у своєму серці дух цього міста… (Альберто Лисий був одним з них). Пори року змінюються, а танго продовжується…
Програма:
Сергій Прокоф‘єв, Соната для скрипки і фортепіано ре мажор(флейтова);
Гійом Лекьо, Соната для скрипки і фортепіано соль мажор;
Астор П’яццола, The Four Seasons of Buenos Aires.
Придбати квитки можна тут
За підтримки:
Партнери: