БАХ Маратон. Постлюдія - Львівська національна філармонія

БАХ Маратон. Постлюдія

Субота 22.03.2025 / 18:00

Фоє Львівської національної філармонії

190

Опис
Щорічно на честь святкувань дня народження Йоганна Себастьяна Баха Львівська національна філармонія проводить «БахМаратон». Як відомо, більшість світу святкує уродини митця 21 березня — за старим календарем, адже протестантська Німеччина прийняла григоріанський календар у 1700 році з домовленістю, що аж до року 1699 всі дати зберігаються чинними.

 

При купівлі квитка на концерт “БАХ. Маратон. Дійство”, квитки на концерти Прелюдія і Постлюдія можна отримати з 50% знижкою за допомогою промокоду.

Виконавці:

  • Ансамбль давньої музики «Terra Barocca»:
    • Михайло Сосновський, флейта
    • Степан Сивохіп, гобой
    • Андрій Ткачук, фагот
    • Сергій Гаврилюк, альт
    • Максим Римар, віолончель
    • Анна Іванюшенко, клавесин

 

Програма:

  • Йоганн Себастьян Бах.
    • Сюїта для віолончелі №1 соль мажор BWV 1007
    • Чакона з партити для скрипки соло № 2, BWV 1004, транскрипція Лоуренса Перкінса (2024)
    • Соната для віоли да гамба та клавесина соль мінор BWV 1029
    • Affettuoso з Браденбурзького концерту №5 BWV 1050
    • Тріо соната соль мажор BWV 1038

Віддзеркаленням першої події маратону стане Постлюдія БАХ Маратону. До музичного діалогу на ґрунті бахівських шедеврів приєднаються професіонали давньої музики – Ансамбль давньої музики «Terra Barocca». Тож на фінішній прямій Маратону на усіх причетних чекатимуть ще пʼять знакових композицій Баха.

Шість віолончельних сюїт Йоганна Себастьяна Баха є частиною Старого Завіту віолончельної літератури. Та для цього вечора соліст Максим Римар обрав найвідомішу з них – Сюїту №1 соль мажор, з обнадійливо мрійливою прелюдією, що від перших нот дарує піднесення. Не менше від Прелюдії коло шанувальників має і Чакона з Партити для скрипки соло № 2, чий драматизм та самозаглиблення стали однією з візитівок скрипкової музики Баха. На цей раз музиканти обрали одне із найновіших та найнеочікуваніших опрацювань барокової легенди, а саме версію від сучасного британського фаготиста Лоуренса Перкінса. Продовжить ряд зразкової барокової класики і одна з шести віолончельних сюїт Баха – Сюїта для віоли да гамба та клавесина соль мінор – що, за законами жанру, досконало поєднує низку старовинних європейських танців у вишуканих тембрах інструментів дуету. 

Інше поєднання – стильових особливостей європейських країн продемонструє Affettuoso з Браденбурзького концерту №5, у якому Бах втілив одну з найвдаліших комбінацій – синтез італійської сольної віртуозності з делікатністю французької музики. А довершить фінальну частину Маратону Тріо соната соль мажор, що належить періоду творчої свободи, яку Бах отримав разом з посадою керівника Лейпцизького музичного колегіуму.

 

Живий звук

Поділитись